MB-230 - Dynamics 365 for customer engagement for customer service

Diese Weiterbildung wurde von PROKODA GmbH gelöscht. Sehen Sie sich hier das Bildungsangebot von PROKODA GmbH an.

check_box_outline_blank

Dynamics 365 for customer engagement for customer service | MB-230 | MB230

Logo von DutchTrain
|META_INFO|

Dynamics 365 for customer engagement for customer service | MB-230 Microsoft Dynamics 365 for Customer Service offers any organization an o…

check_box_outline_blank

Customer Centricity

Logo von Berlitz Deutschland GmbH
|META_INFO|

Customer Centricity ist ein Ansatz, der die Wertschöpfungskette aus der Kundenperspektive denkt und somit den Kunden und nicht das Produkt …

check_box_outline_blank

Customer Centricity (Englisch)

Logo von Berlitz Deutschland GmbH
|META_INFO|

Customer Centricity ist ein Ansatz, der die Wertschöpfungskette aus der Kundenperspektive denkt und somit den Kunden und nicht das Produkt …

check_box_outline_blank

Customer Relationship Management

Logo von MANAGER INSTITUT GmbH
|META_INFO|

In der Weiterbildung Customer Relationship Management lernen Sie die wichtigsten Methoden und Systematiken zur Etablierung eines erfolgreic…

check_box_outline_blank

Seminar: Customer Centricity

Logo von BEST AKADEMIE
Garantierte Durchführung
|META_INFO|

Seminar: Customer Centricity Der Kunde steht im Mittelpunkt Seminarinhalte Wer ist ihr Kunde? Die Persona Methodik Theoretischer Input Übun…

check_box_outline_blank

Customer Relationship Management (CRM)

Logo von SI SEMINAR-INSTITUT e.K.
Garantierte Durchführung
|META_INFO|

Nachhaltiges Kundenmanagement im Vertrieb bedeutet mehr als die gezielte Neukundenakquise: Es bedeutet auch, Bestandskundenpflege zu betrei…

check_box_outline_blank

Dynamics 365 for Customer Engagement for Customer Service (MB-230) [M-MB230]

Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW Microsoft Dynamics 365 Customer Service offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic…

check_box_outline_blank

SAP Cloud for Customer Administration [C4H440]

Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW In this course you will learn how to set up and run SAP Cloud for Customer effectively for your day-to-day business. OBJECTIVES Th…

check_box_outline_blank

Webinar: Active Listening for Customer-Centric Success

Logo von riebeaux Training & Coaching GmbH
|META_INFO|

Ready to amplify your sales game? Master the art of ‘Active Listening’ and turn every conversation into a goldmine of insights. Understand …

check_box_outline_blank

SAP Learning Hub, Edition for Customer Experience [HUB075]

Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW Accelerate proficiency in SAP customer experience solutions Upskill on the continual flow of new features and functionality Levera…