IBM TP362G - IBM Control Desk 7.6 Service Request Management Fundamentals

Diese Weiterbildung wurde von PROKODA GmbH gelöscht. Sehen Sie sich hier das Bildungsangebot von PROKODA GmbH an.

check_box_outline_blank

TN045G - IBM Tivoli Netcool Impact 7.x Administration and Implementation

Logo von ExperTeach GmbH
|META_INFO|

This course teaches students how to deploy and administer IBM Tivoli Netcool/Impact through practice exercises. This course is designed spe…

check_box_outline_blank

IBM TP362G - IBM Control Desk 7.6 Service Request Management Fundamentals

Logo von Cegos Integrata GmbH
|META_INFO|

Course Outline Overview Service Request Management challenges Industry standards Tivoli's process automation engine IBM Control Desk Servic…

check_box_outline_blank

IBM TP351G - IBM Control Desk 7.6 Foundations

Logo von Cegos Integrata GmbH
|META_INFO|

Course Outline Overview Implementation Basic configuration Service Request Management IT Asset Management Change, Configuration, and Releas…

check_box_outline_blank

IBM TP352G - IBM Control Desk 7.6.0.2 Fundamentals

Logo von Cegos Integrata GmbH
|META_INFO|

Course Outline Overview Implementation Basic configuration Service Request Management IT Asset Management Configuration, Change, and Releas…

check_box_outline_blank

Vom Service Desk zum innovativen IT-Service Center der Zukunft

Logo von Cegos Integrata GmbH
|META_INFO|

Trainingsprogramm (Theorie Tag 1) Einführung und Sensibilisierung zum Thema Status Quo aktueller IT-Service Desk Strukturen Was sind die ak…

check_box_outline_blank

Service Desk Manager + Examen [SDM]

Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW Master the key areas of service desk management, gain the globally recognised Service Desk Manager qualification and lead your tea…

check_box_outline_blank

IT-Service Desk – 360 Grad Produktionssteigerung

Logo von ComConsult GmbH
|META_INFO|

Optimieren Sie Ihren IT-Service Desk mit KI, Coaching und Self-Service. Effizientere Abläufe, zufriedenere Nutzer – erfahren Sie mehr in di…

check_box_outline_blank

Digitalisierung im IT-Service-Desk

Logo von Management Circle AG
|META_INFO|

Erhalten Sie in unserem Seminar einen kompakten Überblick über innovative und intelligente IT-Service-Desk-Konzepte. Erfahren Sie, mit welc…

check_box_outline_blank

IBM Tivoli Netcool/Impact 7.1 Administration and Implementation [TN045G]

Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW This course teaches students how to deploy and administer IBM Tivoli Netcool/Impact through practice exercises. This course is des…

check_box_outline_blank

IBM Tivoli Netcool Impact 7.1 Administration and Implementation [TOD92G]

Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW This course (TN045G in classroom, TOD92G in E-Learning SPVC) teaches students how to deploy and administer IBM Tivoli Netcool/Impa…