Customer-centric innnovation (Mastering Design Thinking, Ideation, Customer Journeys & Value Propositions)

Dauer

Customer-centric innnovation (Mastering Design Thinking, Ideation, Customer Journeys & Value Propositions)

MTI2
Logo von MTI2

Tipp: Suchen Sie nach Kursen, Schulungen oder Seminaren zu diesem Thema? Sehen Sie sich einige Alternativen an!

Startdaten und Startorte

Es gibt keine bekannten Startdaten für dieses Produkt.

Beschreibung

The program will bring together a selective group of participants to upskill on state-of-the-art customer-centric innovation tools. We will work together to become more customer-centric, whether your function is in innovation, marketing, market research, and beyond. Learn about best practices and avoiding common mistakes. The program will cover tools and methodologies including:
• Design thinking
• Jobs to be done
• White and dark horsing
• Prototyping
• Customer journey
• Blue ocean
• Value creation & extraction.

Together, we will go from gathering customer insights, to ideation, to building a business case. Participants will learn how to apply innovation tools and get a personal Innovator…

Gesamte Beschreibung lesen

Frequently asked questions

Es wurden noch keine FAQ hinterlegt. Falls Sie Fragen haben oder Unterstützung benötigen, kontaktieren Sie unseren Kundenservice. Wir helfen gerne weiter!

Noch nicht den perfekten Kurs gefunden? Verwandte Themen: Customer Journey, Design Thinking, Produktmanagement, Storytelling und Produktmarketing.

The program will bring together a selective group of participants to upskill on state-of-the-art customer-centric innovation tools. We will work together to become more customer-centric, whether your function is in innovation, marketing, market research, and beyond. Learn about best practices and avoiding common mistakes. The program will cover tools and methodologies including:
• Design thinking
• Jobs to be done
• White and dark horsing
• Prototyping
• Customer journey
• Blue ocean
• Value creation & extraction.

Together, we will go from gathering customer insights, to ideation, to building a business case. Participants will learn how to apply innovation tools and get a personal Innovator's Workbook with step-by-step instructions, examples and tips on how to use the tools. Why should you participate? Just some of the benefits include:

• We deliver a pragmatic and action oriented approach
• You will be taught by accomplished faculty
• You will have plenty of opportunities for cross-pollination with other participants
• You will build a powerful network of innovators

Throughout the program we will share first-hand experiences from working with companies like KLM, Merck, Baxter, Michelin, Novartis, Total, and many more.

Es wurden noch keine Bewertungen geschrieben.

Schreiben Sie eine Bewertung

Haben Sie Erfahrung mit diesem Veranstaltung? Schreiben Sie jetzt eine Bewertung und helfen Sie Anderen dabei die richtige Weiterbildung zu wählen. Als Dankeschön spenden wir € 1,00 an Stiftung Edukans.

Es wurden noch keine FAQ hinterlegt. Falls Sie Fragen haben oder Unterstützung benötigen, kontaktieren Sie unseren Kundenservice. Wir helfen gerne weiter!