ITIL® Service Operation (SO)

Methode
Logo von Good E-learning international

Tipp: Haben Sie Fragen? Für weitere Details einfach auf "Kostenlose Informationen" klicken.

Beschreibung

ITIL Service Operation (SO) ensures that the strategy requirements which service design used to design the new or changed service and transition moved into the live environment are realized by delivery of live services in the service operation stage.
Operations run the service as business as usual, ensuring that the agreed customer and business requirements are fulfilled.
This course will provide you with a good understanding of the Service Operation principles, its processes and other aspects of this crucial lifecycle stage.
Our course has been fully accredited by PEOPLECERT, who are licensed by AXELOS as an Examination Institute for IT Service Management.
ITIL® is a registered trademark of…

Gesamte Beschreibung lesen

Frequently asked questions

Es wurden noch keine Besucherfragen gestellt. Wenn Sie weitere Fragen haben oder Unterstützung benötigen, kontaktieren Sie unseren Kundenservice.

Noch nicht den perfekten Kurs gefunden? Verwandte Themen: ITIL, ITIL Intermediate, Selbstorganisation, ITIL Service Manager und IBM (Lotus Domino).

ITIL Service Operation (SO) ensures that the strategy requirements which service design used to design the new or changed service and transition moved into the live environment are realized by delivery of live services in the service operation stage.
Operations run the service as business as usual, ensuring that the agreed customer and business requirements are fulfilled.
This course will provide you with a good understanding of the Service Operation principles, its processes and other aspects of this crucial lifecycle stage.
Our course has been fully accredited by PEOPLECERT, who are licensed by AXELOS as an Examination Institute for IT Service Management.
ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited.

How to get certified

It is a complex multiple-choice exam with 8 scenario-based questions - There is a time limit of 90 minutes to complete the exam - The exam is closed book, with only the provided materials being permitted for use - The pass mark for the exam is 70%: you must get 28 out of 40 questions correct - Successfully passing the exam will earn delegates 3 credits towards ITIL Expert level
In countries where English is a second language, the time allocated for the exam is extended to 120 minutes

Werden Sie über neue Bewertungen benachrichtigt

Es wurden noch keine Bewertungen geschrieben.

Schreiben Sie eine Bewertung

Haben Sie Erfahrung mit diesem Kurs? Schreiben Sie jetzt eine Bewertung und helfen Sie Anderen dabei die richtige Weiterbildung zu wählen. Als Dankeschön spenden wir € 1,00 an Stiftung Edukans.

Es wurden noch keine Besucherfragen gestellt. Wenn Sie weitere Fragen haben oder Unterstützung benötigen, kontaktieren Sie unseren Kundenservice.

Bitte füllen Sie das Formular so vollständig wie möglich aus

Anrede
(optional)
(optional)
(optional)
(optional)
(optional)

Haben Sie noch Fragen?

(optional)
Damit Ihnen per E-Mail oder Telefon weitergeholfen werden kann, speichern wir Ihre Daten.
Mehr Informationen dazu finden Sie in unseren Datenschutzbestimmungen.