Administer and Maintain Service Cloud [ADX-261]

Dauer
Ausführung
Vor Ort, Online
Startdatum und Ort

Administer and Maintain Service Cloud [ADX-261]

Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
Bewertung: starstarstarstarstar_border 7,6 Bildungsangebote von Global Knowledge Network Netherlands B.V. haben eine durchschnittliche Bewertung von 7,6 (aus 156 Bewertungen)

Tipp: Haben Sie Fragen? Für weitere Details einfach auf "Kostenlose Informationen" klicken.

Startdaten und Startorte

computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTER
29. Jul 2024 bis 30. Jul 2024
Details ansehen
event 29. Juli 2024, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL227730.1
event 30. Juli 2024, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTER, NL227730.2
placeAmsterdam ARISTO (Teleportboulevard 100)
30. Sep 2024 bis 1. Okt 2024
Details ansehen
event 30. September 2024, 09:00-16:30, Amsterdam ARISTO (Teleportboulevard 100), NL227732.1
event 1. Oktober 2024, 09:00-16:30, Amsterdam ARISTO (Teleportboulevard 100), NL227732.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
30. Sep 2024 bis 1. Okt 2024
Details ansehen
event 30. September 2024, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL227732V.1
event 1. Oktober 2024, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL227732V.2
placeAmsterdam ARISTO (Teleportboulevard 100)
25. Nov 2024 bis 26. Nov 2024
Details ansehen
event 25. November 2024, 09:00-16:30, Amsterdam ARISTO (Teleportboulevard 100), NL227734.1
event 26. November 2024, 09:00-16:30, Amsterdam ARISTO (Teleportboulevard 100), NL227734.2
computer Online: VIRTUAL TRAINING CENTRE
25. Nov 2024 bis 26. Nov 2024
Details ansehen
event 25. November 2024, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL227734V.1
event 26. November 2024, 09:00-16:30, VIRTUAL TRAINING CENTRE, NL227734V.2

Beschreibung

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

Leverage Service Cloud to scale your support efforts and improve customer service. In this 2-day class, Service Cloud experts will walk you through how to configure and maintain Service Cloud for your organization. Learn how to set up service contracts with milestones and entitlements, set up the Service Console application, add the Softphone Utility to your Lightning Console, and set up Web Chats to provide frictionless customer support. Learn how to configure a Customer Community so you can connect customers to knowledge articles and community members to find answers instantly. Note: This class uses Trailhead for hands-on exercises.

OBJECTIVES

  • Set up the case management process a…

Gesamte Beschreibung lesen

Frequently asked questions

Es wurden noch keine FAQ hinterlegt. Falls Sie Fragen haben oder Unterstützung benötigen, kontaktieren Sie unseren Kundenservice. Wir helfen gerne weiter!

Noch nicht den perfekten Kurs gefunden? Verwandte Themen: VMware Horizon, VMware, Microsoft Azure, Citrix und Adobe Acrobat / PDF.

Ontdek de verschillende trainingsmogelijkheden bij Global Knowledge

Online of op locatie er is altijd een vorm die bij je past.

Kies op welke manier jij of je team graag een training wilt volgen. Global Knowledge bied je verschillende trainingsmogelijkheden. Je kunt kiezen uit o.a. klassikaal, Virtueel Klassikaal (online), e-Learning en maatwerk. Met onze Blended oplossing kun je de verschillende trainingsvormen combineren.

OVERVIEW

Leverage Service Cloud to scale your support efforts and improve customer service. In this 2-day class, Service Cloud experts will walk you through how to configure and maintain Service Cloud for your organization. Learn how to set up service contracts with milestones and entitlements, set up the Service Console application, add the Softphone Utility to your Lightning Console, and set up Web Chats to provide frictionless customer support. Learn how to configure a Customer Community so you can connect customers to knowledge articles and community members to find answers instantly. Note: This class uses Trailhead for hands-on exercises.

OBJECTIVES

  • Set up the case management process automating the support process with queues, assignment/escalation rules, and Process Builder.
  • Configure Salesforce knowledge to help you manage the creation, publication, and maintenance of knowledge articles.
  • Enable entitlements to set up service contracts.
  • Set up the Salesforce Service Console app to help your support reps work more efficiently.
  • Understand the capabilities of the Softphone Utility in the Lightning Console.
  • Configure online chat with customers using Web Chats.
  • Understand and set up communities.

AUDIENCE

This class is designed for experienced Salesforce Administrators who are responsible for setting up, configuring, and managing Service Cloud. Prior to taking this class, you should have a solid understanding of Salesforce functionality and concepts, at least 6 months of experience using Salesforce, and the Salesforce Administrator credential or equivalent knowledge.

CONTENT

Case Escalations and Entitlements

  • Create processes to streamline a support team’s workflow and case management.
  • Customize fields, page layouts, and record types for different kinds of support cases.
  • Define picklist values for each new record type.
  • Create case assignment rules, queues, and escalation rules to push cases to the appropriate support team at the appropriate time.
  • Create and manage entitlements to customize the level of support for each customer.

Salesforce Knowledge

  • Enable Lightning Knowledge and assign appropriate user licenses.
  • Customize page layouts and record types to support knowledge article management.
  • Customize access to, permissions for, and visibility of knowledge tools and processes.
  • Create and manage articles to ensure quality of information.
  • Manage and close cases more efficiently using knowledge articles.

Lightning Service Console

  • Create your own Service Console app.
  • Customize the Lightning Console pages.
  • Add Utilities to your console.
  • Enable and utilize Chat (formerly Live Agent).
  • Optimize the use of Omni-Channel.

Salesforce Self-Service Communities

  • Enable communities in your Salesforce org.
  • Create a permission set for effective administration of communities.
  • Customize the look and layout of the community.
  • Add the Reputation component to the community.

 

Werden Sie über neue Bewertungen benachrichtigt

Es wurden noch keine Bewertungen geschrieben.

Schreiben Sie eine Bewertung

Haben Sie Erfahrung mit diesem Kurs? Schreiben Sie jetzt eine Bewertung und helfen Sie Anderen dabei die richtige Weiterbildung zu wählen. Als Dankeschön spenden wir € 1,00 an Stiftung Edukans.

Es wurden noch keine FAQ hinterlegt. Falls Sie Fragen haben oder Unterstützung benötigen, kontaktieren Sie unseren Kundenservice. Wir helfen gerne weiter!

Bitte füllen Sie das Formular so vollständig wie möglich aus

(optional)
(optional)
(optional)
(optional)
(optional)
(optional)

Haben Sie noch Fragen?

(optional)

Anmeldung für Newsletter

Damit Ihnen per E-Mail oder Telefon weitergeholfen werden kann, speichern wir Ihre Daten.
Mehr Informationen dazu finden Sie in unseren Datenschutzbestimmungen.