SM110 - Service Manager 9.x Foundations for Process Owners

Dauer

SM110 - Service Manager 9.x Foundations for Process Owners

ExperTeach GmbH
Logo von ExperTeach GmbH
Bewertung: starstarstarstarstar_border 8,2 Bildungsangebote von ExperTeach GmbH haben eine durchschnittliche Bewertung von 8,2 (aus 33 Bewertungen)

Tipp: Haben Sie Fragen? Für weitere Details einfach auf "Kostenlose Informationen" klicken.

Startdaten und Startorte

Es gibt keine bekannten Startdaten für dieses Produkt.

Beschreibung

This introductory course provides students with the skills needed to effectively use and manage the Service Manager 9.x software product. This course, which focuses on teaching the processes embedded in Service Manager, lasts five days and is a mixture of lectures and hands-on exercises.

This course is designed for new users of Service Manager who are familiar with IT Service Manager (ITSM) Information Technology Infrastructure Library (ITIL) concepts and want to learn how the Service Manager 9.x workflow engine and application platform automates, facilitates, and enforces these key ITSM ITIL processes.

Users who are tasked with configuring Service Manager for their organization should atten…

Gesamte Beschreibung lesen

Frequently asked questions

Es wurden noch keine Besucherfragen gestellt. Wenn Sie weitere Fragen haben oder Unterstützung benötigen, kontaktieren Sie unseren Kundenservice.

Noch nicht den perfekten Kurs gefunden? Verwandte Themen: Data Science, Microsoft Azure, Datenbankdesign, Big Data und Data Mining.

This introductory course provides students with the skills needed to effectively use and manage the Service Manager 9.x software product. This course, which focuses on teaching the processes embedded in Service Manager, lasts five days and is a mixture of lectures and hands-on exercises.

This course is designed for new users of Service Manager who are familiar with IT Service Manager (ITSM) Information Technology Infrastructure Library (ITIL) concepts and want to learn how the Service Manager 9.x workflow engine and application platform automates, facilitates, and enforces these key ITSM ITIL processes.

Users who are tasked with configuring Service Manager for their organization should attend Service Manager 9.x Technical Configuration.

Kursinhalt
  • Course Overview
  • Introduction to Service Manager
  • Navigating Service Manager
  • Employee Self Service and Service Desk
  • Incident Management
  • Problem Management
  • User Administration
  • Change Management
  • Configuration Management
  • Knowledge Management
  • Smart Analytics
  • Service Level Management
  • Service Catalog
  • Request Fulfillment
  • Mobility Client
  • Reporting
  • Configuring CDF and SMA-SM Service Portal
Zielgruppe This course is intended for Process Owners, project managers, and other managers who are new to Service Manager.Voraussetzungen There are no prerequisites for this courseErgänzende und aufbauende Kurse Service Manager 9.x-Administration
Service Manager 9.x-Advanced
Service Manager 9.x-CCRM

Werden Sie über neue Bewertungen benachrichtigt

Es wurden noch keine Bewertungen geschrieben.

Schreiben Sie eine Bewertung

Haben Sie Erfahrung mit diesem Training? Schreiben Sie jetzt eine Bewertung und helfen Sie Anderen dabei die richtige Weiterbildung zu wählen. Als Dankeschön spenden wir € 1,00 an Stiftung Edukans.

Es wurden noch keine Besucherfragen gestellt. Wenn Sie weitere Fragen haben oder Unterstützung benötigen, kontaktieren Sie unseren Kundenservice.

Bitte füllen Sie das Formular so vollständig wie möglich aus.

Anrede
(optional)
(optional)
(optional)
(optional)
(optional)
(optional)
Damit Ihnen per E-Mail oder Telefon weitergeholfen werden kann, speichern wir Ihre Daten und teilen sie ggf. mit ExperTeach GmbH. Mehr Informationen dazu finden Sie in unseren Datenschutzbestimmungen.